ZAPEWNIAMY SKUTECZNY SYSTEM POMOCY I KOMPLEKSOWE WSPARCIE TECHNICZNE.

Służymy profesjonalną pomocą w zakresie:

  • diagnozy, konserwacji i naprawy systemów CCTV;
  • montażu, serwisu i konfiguracji infokiosków, usługomatów, infopaneli (wokand) oraz systemów multimedialnych;
  • diagnozy, konserwacji i naprawy detektorów metali;
  • outsourcingu informatycznego – zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną u Klienta, pomocy, wspomagania użytkowników i stałego doradztwa technicznego, konserwacji i napraw drukarek, wdrożenia rozwiązań informatycznych (m.in. sieć korporacyjna, poczta elektroniczna, system wideokonferencji, baza wiedzy, firmowy intranet, system billingowy).

 

Nasi inżynierowie posiadają bogate doświadczenie w obszarze teleinformatyki, automatyki i elektroniki. Ich wysoka skuteczność oraz rzetelność pozwalają na realizację zgłoszeń krytycznych dla projektów o wysokim priorytecie.

Warunki świadczenia usług wsparcia technicznego dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Uwzględniają one zarówno wymagania dotyczące ciągłości działania systemów, jak też ograniczenia budżetowe.

Zapraszamy do kontaktu z działem serwisu


Bezpośrednio:

+48 22 244 22 11

serwis@maxto.pl

Używając formularza kontaktowego:

Please leave this field empty.

Ta strona używa ciasteczek. Ciasteczka (Cookies) to małe pliki tekstowe przechowywane przez Twoją przeglądarkę. Pliki cookies zawierają tylko anonimowe informacje do tego, aby zbierać dane dotyczące ruchu na stronie.